ხელოვნების წრე
__ ,,ვისწავლოთ
ხატვა’’
განცხადება
დიოკნისის საჯარო სკოლაში 2019 წლის 17 სექტემბრიდან ფუნქციონირებს სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების წრე: ,, ვისწავლოთ
ხატვა ’’- პირველი კლასის მოსწავლეებისათვის.
ხელმძღვანელი- ლიანა ძირკვაძე
წრის დასახელება და მოკლე დახასიათება
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების წრის- ,,ვისწავლოთ
ხატვა’’–ს მიზანია მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება, მრავალმხრივი შემოქმედებითი უნარ-ჩვევების გამოვლენა, განვითარება და ხელშეწყობა. წრის გკვეთილებზე მოსწავლეებს ეძლევათ შესაძლებლობა დამოუკიდებლად აირჩიონ კონკრეტული ხერხი, სამუშაო მასალა, თემა, სიუჟეტიდა ა.შ. , რაც მნიშვნელოვანია მათი შემოქმედებითი თვითგამოხატვის, თვითრეალიზაციის, თვითაქტუალიზაციისთვის. მოსწავლეები უკეთ შეისწავლიან ფერწერას, გრაფიკას, იმუშავებენ სხვადსხვა ტექნიკასა და ჟანრში. შეისწავლიან ქართველ და უცხოელ მხატვართა შემოქმედებას. მონაწილეობას მიიღებენ როგორც სასკოლო ისე საქალაქო და საერთაშორისო გამოფენებსა და ღონისძიებებში.
ჩართულები იქნებიან სხვადასხვა პროექტებსა და აქტივობებში.
წრეში გაერთიანებული არიან დაწყებითი და საფეხურის მოსწავლეები . წრეს დათმობილი აქვს ექვსი აკადემიური საათი, აქედან სამშაბათი , ხუთშაბათი და მეცადინეობები ტარდება 13.00 გაკვეთილის ხანგრძლივობა 1აკადემიური საათი.
ხელმძღვანელი-
ლიანა ძირკვაძე
კომპონენტები
|
ინსტრუქცია
|
||
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
|
|
2
|
საშუალო განათლების საფეხური(დაწყებითი,საბაზო,საშუალო)
|
დაწყებითი
|
|
3
|
სწავლების კლასი
|
1-კლასი
|
|
4
|
სასწავლო საგნის საათების ხანგრძლივობა
|
I სემესტრი
|
|
5
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
|
6
|
მასწავლებელი
|
ლიანა ძირკვაძე
|
|
7
|
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
|
მოსწავლე ნამუშევრებში იყენებს სხვადასხვა ტიპის ხაზს, ფერების შეზავებით იღებს ახალ ფერებს, ქმნის სხვადსხვა ჟანრში ნახატებს, ირჩევს მისთვის სასურველ კომპოზიციას. იყენებს სხვადასხვა ტექნიკას და მასალას, ნამუშევარში ასახავს მიღებულ შთაბეჭდილებებს
გამოსახავს წარმოსახვით გარემოს, ხატავს ლიტერატურულ ნაწარმოების პერსონაჟებს და ეპიზოდებს.
|
|
8
|
სასწავლო კურსის მიზნები
|
ვაზიაროდ ბავშვები სახვითი ხელოვნების ანბანს.
|
|
9
|
სასწავლო კურსის ამოცანები
|
სახვითი ხელოვნების ნიმუშების გაცნობა ,ნიჭიერი ბავშვების გამოვლინება.
|
|
10
|
საგნის მნიშვნელობა
|
გავაცნოთ ბავშვებს ქართული და მსოფლიო ხელოვნების ნიმუშები.
|
|
11
|
სასწავლო დისციპლინის ფორმატი(სწავლების მეთოდი)
|
გაკვეთილი, გამოფენა .
|
|
12
|
სწავლების შედეგი
|
შედეგი მიღწეული იქნება, თუ ბავშვს ავუმაღლებთ სილამაზის შეგრძნებას და განუვითარებთ გემოვნებას. ასევე მრავალმხრივ შემოქმედებით უნარ-ჩვევებს.
|
|
13
|
სასწავლო კურსის შეფასება
|
შემოქმედებითობა,ჯგუფში ეფექტური მუშაობა.
|
|
14
|
რესურსები
|
აკვარელი, პასტელი, გუაში, თიხა,ბისერი, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, წებო, მაკრატელი.
|
|
I-II კლასი
1.
|
ზამთრის არდადეგების შთაბეჭდილებები
|
ს.გ.1.1, ს.გ.1.2,
ს.გ.1,6. ს.გ.1,7
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
2.
|
,,იყო და არა იყო რა’’
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
3
|
აპლიკაცია თემაზე ნატურმორტი
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10,
|
1სთ
|
ფერადი ქაღალდები მაკრატელი წებო
|
|
4.
|
ჩვენ გვიყვარს თეატრი
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.11
|
1სთ
|
ფერადი ქაღალდები,წებო, მაკრატელი
|
|
5
|
ხატვა თავისუფალ თემაზე
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები ალბომი და საშლელი
|
|
6
|
ძერწვა თემაზე ნატურმორტი
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
პლასტელინი და მუყაო
|
|
7
|
ხატვა თემაზე, პეიზაჟი
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.11
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
8
|
ჯადოსნური ეკრანი
|
ს.გ.1.2; ს.გ.1.4;ს.გ.1.5; ს.გ.1.6;
ს.გ.1.7
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
9
|
ცირკი
|
ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;
ს.გ.1.6;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
10
|
ხატვა თემაზე სასახლე
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
12
|
აპლიკაცია პორტრეტი
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.11
|
1სთ
|
ფერადი ქაღალდები,წებო, მაკრატელი
|
|
13
|
პორტრეტი
|
ს.გ.1.2;ს.გ.1.6;ს.გ.1.7;
|
1სთ
|
ფერადი ქაღალდები,წებო, მაკრატელი
|
|
14
|
დახატული ამბები
|
ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
ფერადი ანქრები ალბომი საშლელი
|
||
15
|
ჩემი ქალაქი/სოფელი
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ქაღალდები,წებო, მაკრატელი
|
|
16
|
ტრანსპორტი ქალაქში
|
ს.გ.1.2; ს.გ.
1.3; ს.გ.1.6;ს.გ.1.7
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები ალბომი საშლელი
|
|
17
|
ყაყაჩოსა სიწითლითა
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5; ს.გ.
1.6;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ქაღალდები,წებო, მაკრატელი
|
|
18
|
ნაირფერი ყვავილები
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
19
|
ხატვა თემაზე პატარამუსიკოსები
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;
ს.გ.1.3;ც ს.გ.1.5;ს.გ.
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
20
|
ძერწვა მოცულობითი ფიგურა მხიარული გოგონა
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
პლასტელინი მუყაო
|
|
21
|
საჩუქარი დედას
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
22
|
ხატვა თავისუფალ თემაზე
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
23
|
ხატვა თემაზე ჩემი დედა და მამა
|
ს.გ.1.2;ს.გ.1.6;ს.გ.1.7
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
24
|
აპლიკაცია თემაზე ნატურმორტი
|
ს.გ.1.2;ს.გ.1.6;ს.გ.1.7
|
1სთ
|
ფერადი ქაღალდები მაკრატელი წებო
|
|
25
|
ფრინველები
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ქაღალდები,წებო, მაკრატელი
|
|
26
|
ხატვა თავისუფალ თემაზე
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები ალბომი და საშლელი
|
|
27
|
ძერწვა თემაზე ნატურმორტი
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.11
|
1სთ
|
პლასტელინი და მუყაო
|
|
28
|
ხატვა თემაზე, პეიზაჟი
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
29
|
ხატვა თემაზე პორტრეტი
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
30
|
აპლიკაცია ნატურმორტი
|
ს.გ.1.2;ს.გ.1.6;ს.გ.1.7
|
1სთ
|
ფერადი ქაღალდები წებო მაკრატელი
|
|
31
|
მხიარული მატარებელი
|
ს.გ.1.2;ს.გ.1.6;ს.გ.1.7
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
32
|
აპლიკაცია პორტრეტი
|
ს.გ.1.2;ს.გ.1.6;ს.გ.1.7
|
1სთ
|
ფერადი ქაღალდები,წებო, მაკრატელი
|
|
33
|
ხატვა თავისუფალ თემაზე
|
ს.გ.1.2;ს.გ.1.6;ს.გ.1.7ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები წებო მაკრატელი
|
|
34
|
ხატვა თემაზე პეიზაჟი
|
ს.გ.1.2;ს.გ.1.3;
ს.გ.1.6;ს.გ.1.7
|
ფერადი ანქრები ალბომი საშლელი
|
||
35
|
მოცულობითი ფიგურა
|
ს.გ.1.2;ს.გ.1.6;ს.გ.1.7ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ქაღალდები,წებო, მაკრატელი
|
|
36
|
ხატვა თემაზე ნატურმორტი
|
ს.გ.1.2;ს.გ.1.6;ს.გ.1.7
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები ალბომი საშლელი
|
|
37
|
პლასტელინის აპლიკაცია
|
ს.გ.1.1; ს.გ.1.2;ს.გ.1.6;ს.გ.1.7
|
1სთ
|
პლასტელინი მუყაო.
|
38
|
ახლოვდება ზაფხული
|
ს.გ.1.2;ს.გ.1.6;ს.გ.1.7
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
39
|
წელიწადის დრონი
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები აკვარელი გუაში
|
|
40
|
აპლიკაცია თემაზე ნატურმორტი
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.12
|
1სთ
|
ფერადი ქაღალდები მაკრატელი წებო
|
|
41
|
ვხატავთ თითებით
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ქაღალდები,წებო, მაკრატელი
|
|
42
|
წავიდეთ ექსკურსიაზე
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
ფერადი ფანქრები ალბომი და საშლელი
|
|
43
|
ჩვენი სახელოსნო
|
ს.გ.1.1;ს.გ.1.2;ს.გ. 1.4; ს.გ.1.5;ს.გ.1.7;ს.გ.1.10
|
1სთ
|
პლასტელინი და მუყაო
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий